MerveTaer öncelikle kaşar peyniri önermeniz çok komik süt ve süt ürünleri bebeğin kemik gelişimi için çok önemli ceviz badem muz tüketmek gerekiyor amniyon sıvısı için ise bol bol su içmek gerekiyor annelerin kilo almasına gerek yok zaten öğün arttırmak çok gereksiz çünkü gebelikte rahmin genişlemesiyle birlikte mide ve bağırsaklar sıkıştığı işin kabızlık ve reflü gibi şikayetler yaşanıyor az ve sık yemek en doğrusu