Tubabulat2018 Ne durumdasiniz kizlar nasil geciyor gunler geri sayim ne durumda bebisleriniz kac kilo dogum ile ilgili bi bilgi veriyormu doktorunuz bende agustostayim ve cok sabirsizim bianonce kavusmak istiyorum kızıma 😇
Deletedmom0041 Tubabulat2018 ayaklı davul gibiyim her yerim şişti. Uykusuzluk ve sıcaklar perişan etti beni. 38.haftadan selam olsun 😖
Mom72626 Tubabulat2018 34+4 ten merhaba bugün kontrolümüz vardı nst de şükür sancı fln çıkmadı. Uykusuzluk ayak şişliği ve kızımın kaburgama doğru girmeye çalışması hariç herşey güzel 🙄 çamaşırlarını yıkadım. Bu haftasonu annemler ütüleyecek. Hediyeliklerinin siparişini de verdim az kaldıııııı ❤️❤️🧿🧿💋💋💓💋
iremasanceylan Tubabulat2018 37haftaligiz persembe gunu cati muayenesi olcam ona gore dogum sekli belirlencek.Kizimin kilosu 3400 normal dogum cok istiyorum ama buyuk ihtimal sezaryen olcak🙄
Alarasel Deletedmom0041 bnmde heryerm şiş ya çok sinir oluyrm hemen kilo vermk istyrm inşAlah sağlıkla doğsnda önmli olan o tabi öncelkle😐🙏
Tubabulat2018 Mom72626 simdiden yikaman iyi olmus bende 36 haftalikken yaptim o ütüyü cok zor yaptim bide minik minikler baya ugrastiriyor 😊 ama kizim icin herseye deger. Ileriki aylar dahada sisiyor ayaklar artik son dönemler baya zorluyor.
Sngl16 Tubabulat2018 38+0 dayım çatı muayenem vardı bugün bebeğin gelmeye niyeti yokmuş tansiyon var sureci hızlandırdı doktor hiç bi etkisi olmamış o kadar egzersize rağmen gününü bile geçer dedi sıkıldım artık 🤔 durum bundan ibaret
Mom72626 Tubabulat2018 evet canım ben yıka as yoruldum hepsi minik diye. Daha da yıkayacağım. Allah’tan annemler ütüleyip yerleştirecek. O konuda rahatım. Çünkü kızım çok hareketli bana iş bile yaptırmıyor sıpa
R_Arslan Tubabulat2018 son kontrolum 35+2deydi 2666 grdi bebegim suan 36+2 adet sancisi gibi sancilar yoklayip duruyo surekli tetikteyim😂bacaklarim agriyo ayaklarim sismeye basladi. Kilom aldi basini gidiyo😂 tahmini dogum 24 agustos ama ben beklicegni dusunmuyorum. Bakalim hissettigm gibi mi olacak.
Tubabulat2018 R_Arslan oyle agrilarin varsa sancin cikar canim benimde agrim vardi 36+4 de gitmistim muayeneye nstye girdim ve sancim cikti doktorum 40. Haftayi gormezsin agrin olursa mutlaka gel bekleme dedi ama bakalim insallah hemen kavusuruz 😁
Tubabulat2018 R_Arslan oyle agrilarin varsa sancin cikar canim benimde agrim vardi 36+4 de gitmistim muayeneye nstye girdim ve sancim cikti doktorum 40. Haftayi gormezsin agrin olursa mutlaka gel bekleme dedi ama bakalim insallah hemen kavusuruz 😁
Kfkf R_Arslan bende aynıyım arada yokluyor 35+4 biziz ama agustosun sonunu gormeye hiç niye tım yok gelse iyi olur😀 bende 34 de gittim 2500 dedi 36 da gel dedi sanki zayıf mı🙄
elif8selim R_Arslan bizim de doğum tarihi 24 Ağustos 36+4 olduk o kadar beklemicekler gibi 🙊 dün gittim kontrole 3050 gr olmuş oğluş 👶🏼
Dorukvedemirinannesi 37+1 m carsamba kontrolum var gün alacağız nnasipse 🙈(ilki 34 haftalik sezeryan olduğu için ) heyecan korku hepsi birarada Allah hepinize sağ salim zamaninda kavuşmayı nasip etsin insallah.🕊😍
Tubabulat2018 Dorukvedemirinannesi amin insaallah o zaman 38 haftalikken kavusursun allahin izniyle 😊
Gkhn71 Tubabulat2018 7 günüm kaldi inşallah doguma planli spinal sezeryan olacagim 37+4 haftayim havalar sıcak gidiyor şişlikler çok artti son gunler geçmiyor gibi geliyor valla🤭☺o kadar zaman gecti bu zaman geçmiyor sanki
R_Arslan Tubabulat2018 ay 35+2de cok az sancim vardi nstde ufak sancilarim cikmisti suan bayag artti. Bakalim ne olacak cok farkli duygular icerisindeyim. Bebegin kanala indigini dusunuyorum🤗
TugbaClk Tubabulat2018 geçen perşembe kilomuz 3200 gramdı şimdi 39+1 olduk 6 günümüz var güya ama oğluş gününü geçecek gibi geliyo bana hava çok sıcak hayırlısıyla gelse de o da ben de rahatlasak 🙍🏼
Tubabulat2018 TugbaClk masaallah canim gercekten bu sicaklar zorluyor tek saglikli bkr sekilde gelsinlerde biz dayaniriz Allahin izniyle 🤗
Htcgkn7301-- Tubabulat2018 36+1 16 ağustos dedi ama erken de gelebilirmis başı yerleşmiş dedi onun dışında kilosu hakkında 2942 gram ve 50 cm olmuş hakkımızda hayırlısı
Tubabulat2018 Htcgkn7301-- masaallah normalde daha agustosun son haftalri ama yerlestigi icin erkede gelebilir dogru bizimde 15 agustos gosteriyor program ama doktorum tam net bisey diyemiyor 😊