gokturknannesi Yaa cok hoşsunuz "her ayrintiyi bilerek gitmek istiyorum" diyorsunuz yani :)) hic endise etmeyin , hic bir esya karismaz orda hersey cok sistemli işliyor. Yatiş karari verildikten sonra onlara emanetsiniz , sizi dogumhaneye yani sanci cekilen yere goturuyorlar , oradan ne zaman cikacaginiz belli degil bebek dogana kadar ordasiniz , esinizle vedalasip iceri girdiniz, sizi yonlendiriyorlar. Ameliyat onlugu giydiyorlar. Acil poliklinigi gibi buyuk bi yer ve perdelerle bölünmüş alanlar var. Bir suru hamile var orda. Sonra ailenizden disarda bekleyen kimse onu ariyorlar , o esyalarinizi cantalarinizi getiriyor personele veriyor personel size getiriyor. Sonra nst ye bagliyorlar serum takiyorlar ve surekli gelip gidip sizi kontrol ediyor doktor, hemsire, stajyer doktor. Aciklik artti mi diye bakiyorlar.