haklisinesracim ben 2gün önce doğum yaptım ilk açıklığımda oraya gittim yenidoğan ünitesi olmadığını söylediler. ve perdeler açık bür şekilde o kadar insanın önünde yanlarında asistan erkeklerle birlikte alttan muayene oldum. o yetmedi bebeğime çok küçük çok riskli çok zayıf nasıl yaşıcak tarzı şeyler söyledi küvezde kalır 35haftalık dedi. Göründüğü gibi değil. Tavsiye etmiyorum. Normalde özele gidiyordum ama orasında da yenidoğan ünitesi yokmuş ve bana aylar sonra söylediler. Hastane bulurken yenidoğan var mı diye sor,yoksa benim gibi sancın gelince hastane hastane dolaşırsın hangisi doğurtucak diye.