Kivanclimerve biz bugün 20+0 olduk 😂 ya bi kaç yerde bir hafta önce diye okudum hoş ben normal olsun çok istedim hep de fıtıktan dolayı belli değil🙄 tahmine göre 15 temmuz eşimle tanışma tarihimiz 7 temmuz olduğu için sezeryan olursa o gün olsun istiyorum o yüzden merak ettim perşembe de kontrol var acaba verir mi hemen yoksa son 1 ay kala falan mı diye merak ediyorum. İlk hamileliğim tabii herkes gibi bende meraklı heyecanlı bi haldeyim rabbim hepimize saağlıkla mutlulukla nasip etsin o günleri😍