Zemuda Minel16 bizim bebekte erkek. Ama çok sakin. Bilemedim o teori ne kadar doğru. Ya da bizim bebek tembel 😍
ozleemm BegmkbraKansiz benim doktorumda erkeğe benziyor ama tam emin değilim bi daha geldiğinde söylerim ufacık bi çıkıntı var dedi merak ediyorum açıkçası doğuma kadar belli olur insaallah 😁
Kivanclimerve 31 temmuz ama sezeryan olucagim icin sanirim 15 ile 20 arasi olur 👼 benm ikinci bebegim karyolamiz var ilk oglumdanda kiyafetlerimiz var hic birsey almama gerek yok neredeyse sadece hastane cikisi alicam
Sinemkurtkarakussk35 Kivanclimerve sezeryan günü ne kadar zaman önce belirleniyo? Bende fıtıkk varda önce fiZik doktoruna danışcam ona göre sezeryanımm belli olcak da perşembe randevum var kadınn doğuma gittiğimde hemen gün verir mi yaklaşımca mı verir 😔😔 bide normal hesaplanan doğumdan kaç gün önceye veriliyo gün ? Siz deneyimlisiniz bilirsiniz 😂🙏🏽😍 ayrıxa allah kurtarsın şimdiden sağlıkla gelsin inşalalh❤🙏🏽
MerveErdalKam Kendim hesapladımda 21 temmuz dr sordumda bişey demiyo konusmak için etken diyor siz nasıl öğrendiniz😀 sezaryan istiyorum hata doğum seklini bile konusmadık düşünün 😅
MerveErdalKam HakanNeeAkgz yapamiycami düşünüyorum normal doğumu. Yani dikişler falan 1 ay kalkamam yatakdan canım cok tatlıda değil ama bu konuda kendime asla güvenmiyorum hikayeler duydukca kasılıyorum.