Merhabalar🐣 32+4 günlük hamileyim kızlar geçen hafta kontrolde bebeğim 2074 gram çıktı, ben normal doğum çok istiyorum ama doktor normal doğum için bebeğin kilosu negatif gidiyo yani biraz kilolu dedi sizde durumlar nasıl sizce hala normal doğum için şansım var mı değişir mi bu durum🙏🏻 Hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun tabiki öyle ya da böyle anne olacağız ikimiz de sağlıklı olalım yeter🙏🏻