İnsanların heyecanlarini saçma sapan bilgisizliginizle ekarte etmek icin resmen çaba harcıyorsunuz. Anne olduğunu öğrenen bi kadının heyecanla açtığı bi posta bu kadar olumsuz yorum yapılması sadece sizin ne kadar korkunç insanlar olduğunuzu gösterir. Bi kadın regl görmezse, ev tipi testte ve kandan alınan bhcg değeriyle hamile olur. Kâğıtta yazan değere göre de haftası tahminen değerlendirilir. Bende 14.7 degerle ogrendim bana da tahminen 10 gunluk dendi suan 37 haftalik gebeyim sukur. Az biraz insan olun. Hayırlı olsun demeden nasıl öğrendin 1 haftalıkken bla bla korkuncsunuz cidden!