Merhaba arkadaşlar, bir kaç hafta önce biri daha 10 günlük hamileyim diye post açmıştı. Ben de sizin gibi bu kadar erken gebeliğin tespit edilemeyeceğini yazmıştım ama öyle bir linç yedim ki konu sahibi ve başka bir hesap tarafından. Ne bilgisizliğim kaldı ne vicdansızlığım 😊 Şimdi yorumları görünce dayanamadım. O zaman nerdeydiniz ya 😂