Fatmamuduk Denizgblk Ayyy evet var 😍 benimde böyleydi yaaa ne hissettiğini anlayabiliyorum canım benim yarın bi kadın doğumcuya git betaya baksınlar hadi hayırlı olsun 🙏🏻❤️
sevval55 Denizgblk canım yarın bi kan ver 2 gün sonra bir daha ver kanını takip et 2-3 kat artması lazım ona göre randevu alıp kadı dogum doktorunun yolunu tut🙏🏻☺️
ekin4 Baloncuk iyi akşamlar benimde adetime 3gun var ve çok heyecanliyim normal test aldım çıkmadı sizce neden😊
Minedy ekin4 erken gebelik testleri belli eder adet öncesi varsa, normaller çok hassas değil beta hcgde
Minedy ekin4 @adm adminleri etiketle sanırım onlar yapabiliyorlar ya da nasıl yapıldığını biliyorlardır @Tamam
Bernakrc1 Minedy Denizgblk bende bugün gece öğrendim hamile olduğumu kan değerim 170 çıktı sizce hamilemiyim
Minedy ekin4 bilmiyorum :( galiba silme yok düzenleme var. Mesajın altında üç nokta iörünüyorsa oraya basıp başka rastgele harfle değiştir görünmüyorsa düzenleme süresi geçmiş oluyor