Senailhan merhaba canm inşallah kötü bişey yoktur bende 29 haftalık hamileyim 2 gün önce kasıkta ağrım oldu hastaneye gittim az sancım çıktı idrar temiz dedi doktor iğne ve serum yedim şuan şükür iyiyim ama doktor bu haftalar çok dikkat et dedi erken doğum riski yüksek oluyormuş bence ihmal etmeden kontrol ettir