Merhaba iyi geceler kızlar bir kaç saattir kesilmeyen sancılarım var belim ağrıyor ve kasığıma sancı giriyor bebeğim de kasılıyor ara ara bel ağrısı ve kasık ağrısı düzenli gibi biraz bu yüzden korkuyorum erken doğumdan bi yarım saat daha takip edicem geçmezse eşimi kaldırıcam doktora gitmek için ama bi sormak istedim bu haftalarda bunun gibi şeyler yaşayıp bi sorunla karşılaşmayan var mı acaba 30+2 yim.