Ozlemm47 düşük riski vardır belki dikkat et yat biraz dinlen ilişkiye ara verin benimde olmuştu doktorum bana bunları söylemişti o yüzden de sana söylüyorum. Bazı durumlarda da bebekte veya kesede değil baskıdan vs damar çatlağı oluyormui o yüzden de kanadığı söyleniyor. Be Progestan diye bir ilaç var araştır istersen düşük riski olanların hepsi onu kullanıyor. Bende kullanmıştım.