ASELHAN zaten yeni evliyken hiç korunmazsanız direk tutma oranı daha yüksek 1 2 yıl hatta 6 ay bile korunulursa rahim spermleri yabancı madde gibi algılayıp dışarı atıyor o yüzden doktorlar 6 ay süre veriyor gerçi ben 2 yıl korundum ama 2 Aydan sonra oldu çevremden hemen evlenip kim korunmadıysa hemen tutturdular bir sorunları olmadığı takdirde 😊😊