Rabbime binlerce kez şükürler olsun ki sonunda bende doğum hikayemi sizinle paylaşabiliyorum. 23 Temmuz günü 40+2 de doktor kontrolüne gittim. Bizim hanımefendinin pek gelmeye niyeti olmadığından hiç bir ağrı sızı sancı belirtisi de yoktu. Nstye aldılar. Sonra doktorum “açılma var mı bi bakalım sen hazırlan ben geliyorum “dedi. Üzerimi çıkarırken bir baktım bacağımdan birşey süzülüyor. Tam o sırada doktor girdi içeri. Şaşkın şaşkın birbirimize bakıyoruz. Doktorum “aaaa suyun gelmiş Esraaa”dedi sevinçle 😀.ultrasonla da baktı.bebeğim zaten 3 haftadır başı kanalda bekliyordu ama su gelince dedik tamam bu sefer geliyor.1 cm açıklıkta vardı. Sonra eşim ve ablam dışardalardı. Onları “Esra’nın size bir sürprizi var”diyerek çağırdı.. Yarın akşama en geç doğar dedi. Hepimiz mutlu olduk. Bendeki endişeyi saymazsak tabi 😊 doktorum;”3 saatte bir bana yaz durumundan haberdar et dedi.3 gün boyunca 3 saat arayla gece gündüz durumu yazdım ama bende ne ağrı ne sancı ne suyun devamı hiç bişey yok. Doktorum şunu ye şunu yap bir sürü tavsiyelerde bulunuyor ama yok! Su geldiği için bebek enfeksiyonlara açık olabileceğinden bir antibiyotik söyledi ona başladık. En sonunda hala belirti olmayınca Cuma günü sabah namazından sonra(26 Temmuz) hastaneye yatışını yapalım çünkü şu an enfeksiyonlara açık en azından düşük dozda suni sancıyla kendi sancılarını tetiklemeye çalışalım dedi. Sabah 6 gibi ablam ve eşimle hastaneye yatışı yaptık. Hastanenin en güzel kısmı doğumhane,oda,banyo hepsinin kişiye özel olmasıydı. Herkes kendi odasında doğuruyor sancı tutunca ordan oraya taşınmıyordu. O yüzden ablamda eşimde hep yanımdalardı. Bana verdikleri suni sancı da bana mısın demedi. Açılma 3 günde hiç değişmemiş,hala 1 cmdi. Sonra dozunu artırdılar bu sefer ciddi acı çekmeye başladım 6 saat geçmişti hala nazlı nazlı ilerliyordu süreç. 2 cm ancak olabilmişti. Nasıl olurdu anlamıyorum artık dayanılmaz olmuştu sancılar. Ebe hemşirenin doktoru aradığını duydum . “Hocam epidural yaptıralım mı,artık çok yoruldu böyle giderse Doğuma gücü kalmayacak tansiyonu düşüyor midesi bulanıyor bayılabilir”dedi. Sonra gelip bana söyledi tabiki seve seve onayladım. 2 saat boyunca öyle rahatladım ki anlatamam....ama gelin görün ki sevgili arkadaşlar açılma ancak 6 cm olabilmişti. Epidural etkisini kaybetti yenisi yaptılar ama doktorum fazla dozda yaptırmadı ve maalesef hiç etkisi olmadı ikincisinin. Sancılarım şiddetlendi hala 8cmi geçmiyordu. Sancı geldikçe dua ettim. Önce vatanıma milletime sonra bütün sevdiklerime ve hep salavat getirdim.Doğum anında ve sancı çekerken edilen dualar kabul olunur derlerdi hep. İnşallah kabul olur. Ve artık makatta da baskı hissedince doktorum hadi Esra yapabilirsin güzelim ıkın Esra sen çok güçlü bir kızsın diyerek sürekli beni yüreklendirmeye çalışıyor,sol tarafımda eşim sağ tarafımda ablam bana güç veriyordu. Kızım hala inat ediyor tutunuyordu. Diğer taraftan karnıma bastırıyordu hemşire benim kulaklarımda da annemin sesi “Doğum anında bağırmaya verme kuvvetini sana da bebeğe de faydası olmaz sadece ıkınmaya ver bütün gücünü...” en sonunda bebeğin başı göründü dedikten kısa bir süre sonra karnımda bana bakan o güzel gözler...Öyle sarıldım öyle sarıldım ki yavruma dünyanın en güzel anıydı bu benim için. Ablamın ve eşimin ağlamalarını duyuyordum. Doktorum görür görmez dua okudu ve ben onu kucaklarken göbek bağını hemen kesmedi anneden bebeğe kan akışı devam ediyor dedi. Allahım ne eşi benzeri olmayan bir an böyle,ne kutsal ne büyük bir mucize. Rabbime sonsuz şükürler olsun ve isteyen herkese yaşatsın inşallah.böylelikle 13 saat sonra dünya güzeli kızıma kavuştum. Şimdi yanımda bana bakıyor ☺️Sizlerde sağ Salim bebeklerinize kavuşun inşallah. Selametle.....☺️