1Tecrubesizannee bende cok arastırdım ama en son n11 den almaya karar verdım daha uyguna gelıyor hem de uzerıne bebegınızın ısmı de yazılıyor. Istersenız bır goz atın derım 2.12 ye falan gelıyordu ıcınde tesbıhı uzerınde tulu ve yasını serıfı , hıc degılse kurumsal yerler dolandorılma ıhtımalı daha az diye dusunuyorum.