Qenire aslinda kan vermen laizmdi benim 2 ay once beta hcg 195.6 cikti doktorum direk gebelik dedi benim aklima düştü gidip kan verdim 2. Gun sonra 236 olmuştu 1 kat bile yukselmedi yani doktorumla konuştum bidaha ver dedi bidaha verdim 244 oldu bekle biraz dedi biraz daha bekledim ve maalesef beta hcg 50 ye dustu kimyasal gebelik dendi. Sonra kanamam başladı. Bunda 3 kere kan verdim bu yuzden