Esarikay Merhaba kızlar. Yarın doktor randevum var ama sabredemiyorum tedirginim merak ediyorum.. HCG degerlerim 15.07.2019 da 0.100 çıkmıştı 24.07.2019 da 291.6 çıktı 28.07.2019 da 1641 çıktı gelişimi iyi mi kese görünür mü acaba ne diyorsunuz?
Hazelkrnz Esarikay görünür büyük ihtimal ben 2 bindeyken görmüştüm değer gayet normal canım içini ferah tut hayırlısı olsun inşallah 🙏
Sevo9090 Esarikay hayirli olsun hamişliğin. Gayet güzel katlanmış değerin. Genelde kese 1500den sonra görünüyor. Kalp atışını da duyarsın ondan bir hafta on gün sonra 😊 hadi bakalim 🙏
Yusufunannesi_ Esarikay kesenin vajinal ultrasonla görünmesi içi beta değerinin en az 1500 karından görünmesi için 6000 olması lazım
Kubraseyit00 Esarikay kese 5000 olunca görünür. Zayifsan şansın yuksek. Ben 5+3 um suan yarin kese gormeye gidecegim
ekara Esarikay beta değerlerine göre muhtemelen gittiğinde keseyi görürsünüz ama vajinal bakar muhtemelen hem çevresinde kanama varmı falan diye bakıyolar
Qenire Kizlar benim adetime 1 gun kala beta hcg verdim 27 cikti simdi adetimden 9 gun kecti testlerim qayet pozitif cikiyo gercekden hamilemiyim ?
Esarikay Qenire sonrasında kan testi yaptırdın mi? Önemli olan kanda HCG nin düzenli yükselmesi diye biliyorum