Hnurb babaanne de dediyse tamamdır ☺️ Yani her şey düşünce ve beyinle alakalı.Olumsuz şeylerin enerjisi daha yüksek oluyor ve onu hızla kendine çağırıyorsun.Korku güçlü bir inanç.Evet yapmasak iyi ama can çekincece de insan keyif alarak yiyip içmek istiyor.Allahım pişman etmesin 🙏🏻😇