Kola gerçekten bağımlılık yapıyor.hamileliğimden beri içmiyordum başka asitli içeçekler çok canım çekerse karıştırıb asitini çıkarıb öyle içerdim.en son 1-2 hafta önce kardeşim aldı o kadar tadsız gözüktüki bana.artık nasıl kafama zararlı olduğunu yerleşdirmişsem.ben evde doğal limonata kendim hazırlıyorum.1 limon 1 portakaldan 4 litre çıkarıyorum bayıla bayılada içiyoruz