Merhabalar 38-1 sabah dr gideceğim 15gün önce gittiğimde ultrasonda sancı yoktu çatı muayene olmadım. Bakalım yarın ne olacak ilk Doğum normal di buda Allah’ın izniyle normal olacak dedi ama ödüm kopuyor ne olur dua edin herşey kolay olsun.kimin duası kabul olunur bilinmez 😊