Suan 38+3üm en son kontrole 37+6 da gittim çatı muayene oldum 1 santim açıklık vardı bebe 3750 olmuştu ama suan nasıl bilmiyorum giden gelen yok bugün hafif bi sancı dokunda gitti ama yok daraldııımmmm gelsin artıkkkk. Normal bekliyorum bende sezeryana dönmesinden korkuyorum bebek doğurana kadar çok kilo alıp da normal doğuramamaktan korkuyorum :/