Ozlemb0811 Haftadan beri kullandığım bu platforma veda etme vaktim geldi benimde. Cok şükür buraya mutlu sonlu bir hikaye yazabiliyorum.. Hamile olduğumu ögrendigim an bir mucize olduğunu düşünmeye başlamıştım zaten. Allahim isteyen herkesin kucağını doldursun. Anaokul öğretmeniyim ben. Zorlu bir meslek oldugu için biraz zorlandim ilk baslarda. 12. Haftada bir kızımız olacağını öğrendik. Hemen arkasına kahverengi bir lekelenme oldu. Apar topar acile.. Kese etrafinda kanama varmış. Rapor verdi, ilac, antibiyotik derken bi hayli korkuyla yatıp dinlendim. Güçlü kızım bunu atlatmıştı. Cok şükür. Daha sonrasında yine işime devam ettim. 26. Haftamıza kadar sorun yoktu. Hatta okadar rahattimki ne mide bulantısı ne bi rahatsizlik yaşamadim gayet rahat isime gidip geliyordum. Okulda birden sancılarım basladi. O hafta cok yoğundu ve kosusturuyorduk. Öğlene kadar ara ara kasılma sancı derken öğle vakti birden iki büklüm oldum ve sancı artik dayanilmiyordu. Apar topar hastaneye gittik. Bu kezde rahim ağzı kısalığı 30mm olmuştu, 3 mm kadar da açılma vardi. Direk yatış yapıldı. Sonrasinda uzun bir rapor sureci, yine ilaclar ve wc harici kalkmadim. Kızım icin direndim. Duvarlar üstüme üstüme geliyordu ama mecburdum. 34. Haftamiza kadar sık sık kontrol vardı ve ilerleme yoktu. Artık İlaclari bıraktık. Sınırı aşmıştık. Hareket etmeye başla dedi doktorum ama korkuyordum yine de erken olur diye. Yavas yavas yürüyüş yaptim sadece. Ilaclari kestikten 1 hafta sonra 35. Haftada adet sancısı gibi sancilarla uyanmaya basladim. Araliksiz hergün, bel ve karın ağrısı ama sonra geçiyordu. 36. Haftaya girdik ve sancılar günde iki uc kez oluyordu. Persembe sabah uyandım 36+2 olmuştuk ve içim biraz daha rahatti, bugun kontrol günüydü. Uyandim lavaboya giderken birden birsey aktığını hissettim. Gittim baktım yoğun kıvamlı seffaf bir akıntı, ama bi hayli fazla. Ic camasirimi islatti. Esimi aradim saatimizi beklemeyelim erken gidelim dedim. Gittik doktor doğumda, yine randevu saatini beklemis olduk. Bu sırada akıntı sızıntı gibi devam ediyordu. Girdim doktorum ultrasonda baktı hersey yolunda en azından bayrama kadar durur bu kız dedi. Bende sabah olan akintimdan bahsettim . Ozman işler değiştir suyun gelmis olabilir dedi ben şok. Suyun daha bardaktan boşalır gibi olacagini tahmin etmiştim. Amniyosure diye bi test yaptı yazılışından emin olmamakla birlikte. Test pozitif cıktı ve evet suyum gelmişti. Doktor yatisimi yapti serum igne vs derken sabaha kadarda sancılarım oldu. Gece kontrolde kese hala duruyor ama su sızıyordu. Sabah saat 7de propess fitil ile doğum baslatildi. Açılmayı bekliyorduk. Cuma sabah 7den sonra sancilar artmaya devam ediyordu. Nst de 120, 130 ,140 derken biryandan kıvranıp bir yandan da kızım icin dua ediyordum cunku erkendi hala. Sancılar sıklaştı 2 dk da bir oluyordu. Doktor sık sık kontrol ediyordu ama acilma hala yoktu. 10 saat sancı çektim. Açılma hala 1 bucuk cm di ilerlemiyordu. Doktorum acilma 8 cm 10 cm de olsa bebek yukarda dedi. Sezeryana alalim daha fazla acı cekme dedi. O an sadece tamam diyebildim dayanamıyordum. 5 dk icinde ameliyat icin hazırdım. Cok korkuyordum ama tamamen uyumak istemedim. Kızımın iyi olup olmadığını bilmek istedim. Indik ameliyata. Ardımda ailelerim dua ediyordu. Saat 5e 5 vardi belden ignem vuruldu. 2 dk icinde doktorum geldi. Doktorum 10 dk icinde kızımızın sesini duyucaz korkma diyordu. Korkuyorum ama onun kuveze girmesinden dedim. Emerse ve nefesinde sıkıntı olmazsa verirler sna dedi. Yine dua ediyordum. Saat 5i 9 gece kızımın o incecik sesini duydum. Allahim bu nasil bi mucize dedim. Doktorum kaldirdi baktım ve ufacıktı. E bu cok küçük diyebildim. Doktorum aksine haftasina rahmen iyi dedi. Bebegimi yenidoğan bölümüne aldılar. Eger solunumda sıkıntı yoksa yukari gelicek dediler. O ara dikişlerim atıldı. Yukarı Cikarken yine kızımı sordum arayip sordular arkamizdan geliyor dediler. Emerse hic bi problem olmayacaktı. Odamiza geldim herkes merak icinde bekliyordu. Sonra babasinin kucaginda prensesim de geldi. Hemsire hemen emzirme icin kucagima verdi. Kızım cok guzel kavrayip emiyordu cok sukur. Zaten bir haftadir da goguslerimden sürekli süt geliyordu. 2740 gr 48 cm minik kizim artik yanımdaydı. Onun icin bende direndim uyuşukluk gecer gecmez kalktım yürüdüm cok zordu ama o minicikti ve bana ihtiyaci vardi. Ayaklanmak zorundaydim. O gece zor geçti ama sık sık yürüdüm. Gazımı çıkarmak için bitki çayları içtim. Doktorum gazını çıkarırsan aksama taburcu dedi. Evimize gitmek istiyordum. Ama cok az gaz çıkarabildim. Kendimi iyi hissediyorum dedim taburcu olduk eve geldik. Yine o caydan ictim. Gece gazimi çıkardım ve rahatladım. Sadece dikiş yerim ağrıyor ayaktayim hic yatmadim. Kızım simdi yanibasimda uyuyor. Ikimizde iyiyiz cok sukur. Uzun oldu hakkınızı helal edin. Sorunuz varsa yanitlayayim seve seve. Sunuda soyleyeyim dua ve umut herseyin çaresi. Allah hepinizin bebeğini sizlere bağışlasın sağlıkla kucaginiza alin. Isteyen herkes bu mucizeyi yaşasın ❤
Ruyaninprensi Ozlemb0811 ne güzel olmuş rabbim size bağışlasın prensesinizi bizde 35 haftayiz bakalim ne zman gelicek🤲💕😊
Aydann Ozlemb0811 hangi bitki çayını içtiniz bende Çarşamba sezeryan olacağım Bilgi verir misiniz birde hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün
lilamom Ozlemb0811 bende 36 haftalik hamileyim bizimde insallah bir kizimiz olucak okurken agladim 😥 Allah saglikla anali babali buyutmeyi nasip etsin🙏🏻
Ozlemb0811 Aydann cok tesekkur ederim. Anason, tane kimyon ikisinden birer çay kaşığı bir bardak kaynamış suya canim
Sabo3896 Sezeryan gerçekten korkuldugu gibi bir durum mu 27. Haftadayiz ve çok korkuyorum sezeryan olur diye
Ozlemb0811 Sabo3896 canim zorlukları tabiki var ama kendini korkutma. Allah sabrini veriyor. Bebegin icin dayanirsin inan dayanilmaz değil. O kokusu herseye bedel oluyor.
ftmhmt_6 Ozlemb0811 Ne kadar güzel hikaye zorlu ama sonu güzel Allah ım analı babalı büyütsün inşallah bizim de 33 hafta zor geçti zamanın dolmasını bekliyoruz inşallah sağlıkla alırım oğlumu.Yaşı uzun olsun kuzunun
Edaelaayse Ozlemb0811 bende 19 haftam bitti hiç zaman geçmiyor sanki hormonlar cok kötü eşime kötü davranıyorum uzaklaştırdım resmen hep ağlıyorum 😞
Ozlemb0811 Edaelaayse ah su hormonlar iste 🤷♀️ ama esin sen cocugun hepinizin sagligi yerindeyse bolca tadını cikarmaya bak derim geri gelmeyen zamanlar çünkü
Edaelaayse Ozlemb0811 bende 19 haftam bitti hiç zaman geçmiyor sanki hormonlar cok kötü eşime kötü davranıyorum uzaklaştırdım resmen hep ağlıyorum 😞