Ya arkadaşlar tabiki de bana da 15 yaşında bir çoçuğun Ya da bir erkeğin bu forumda vakit geçirmesi yazılanları okuması doğru gelmiyor ama dün babaanne olan kişiye şimdi de hala oluyorum diyen çocuğa fazla yüklenmiyor musunuz? Bu hesaplar eğer fakese bu kadar üstüne gidip muhatap olmaya değmez zamanınıza yazık zaten ama ya gerçekse Ya Sevinçlerini paylaşmak istiyorlarsa kaldı ki forumda erkekler Ya da akrabalar giremez diye bir kural Yok bildiğim kadarıyla, o zaman insanların hakkına girmiş olmuyor musunuz? Ayrıca özelinize ya da mahreminize bu kadar dikkat ediyorsanız buraya zaten cinsellikle ilgili açık saçık istediğiniz şekilde yazmamanız gerektiğini bilmelisiniz. Eğer sağlıksal açıdan bir problem paylaşıyorsak da erkek bile okusa adı üstünde sağlıkla ilgili bir durum dalga geçilecek bu durumun kullanılacak hali Yok. Yani ne kadar abarttınız? Okuduğum yorumlarda bazıları çocuktan daha çocuk olmuş. Bırakın ailesi düşünsün... Ben kimseyi de eleştirmiyorum ama sadece anneler bu forumu kullanıyor diye emin olamayız.Belki bunlar sadece gördükleriniz, hiç yorum yapmayıp post açmadan yazılanları okuyanlar da vardır mutlaka. Buna engel olmanız mümkün değil. O yüzden giren girsin siz yazılarınıza yorumlarınıza dikkat edin bence.