Alessia sozde unv. Okumussun ama kendını İnsan olarak gelıstrmemıssın hem ön yargılı hemde kendını begenmıs egolusun sana verılen egıtımı yazık dıploman ıcın kesılen Agaclara yazık abla benım yasım kucuk olabılır ama ben sızler gıbı tek vır mesaja okdr on yargılı olmam uzattınız konuyu gıdıp elınızı yuzunuzu yıkaynda kendınızd gelın bacılarrrr💃🌙😎