_kbranr_33 ilk başta ishal ya da kabız olunuyor. Arkadaşım ishal olmuştu iki hafta sürdü. Başka rahatsızlık hissetmiyorsan normal. İlk 3 ay en azından dikkat etmek lazım zaten ben de 3. Ayıma girdim hiçbir şey yapmadım ilk 3 ay yattım 😁 Folik asit başlayın :)