Gulchirai oy kuzum Allah razı olsun bebişimiz hala yoğun bakımda bugün 13.gün durumu günden güne iyiye gidiyor şükür solunum makinesinden ayırdılar 72 saat durumu değerlendiricekler tolere ederse gerisi kolay diyor doktorumuz ama yinede önümüz uzun gibi bundan sonra burun içi oksijen fanus aktif olarak beslenme son olarak te seni emzirmeye çağırıcam dedi bayramdan sonrayı gözden çıkardım artık ama beklemek sabretmek canını orda bırakıp gelmek çok zor çok Allah razı olsun sorduğun için dua etmeye devam et nolur