35.haftama kadar herşeyin normal ilerlediği gebeliğimde 35.hafta kontrolünden itibaren bebekte karın çevresinin ileride olduğunu saptadı doktor, başka bir doktora gittim oda aynı şeyi söyledi ve perinatoloji görsün dedi bugüne randevu almıştım bende fakat, dün aniden gelen sancılarım ve bebeğin hareketsizliğini hissettiğim gibi eşimi aradım hastaneye geldik doktor muayene etti ve karın çevresinin önde olmasının sebebi sıvı birikmesi ve bu kalp etrafındada baskı yapmış birde nst görelim dedi nst çekildim doktor bebek hareketi hiç yok kalp atışları zayıflıyor acilen sezeryana alıyoruz seni dedi ve neye uğradığımızı şaşırdık yarım saat içinde ameliyata girdim doğum yaptım dün akşam saat 19:36da.. Bir kızım dünyaya geldi ben henüz görmedim doğar doğmaz yoğum bakıma alınmış suyun içerisine kakasını yapmış ama yememiş çok yorgun Bi bebek ama toparlanıcak dedi başka hastanenin yoğum bakımına sevk edildi burda kardiyolog olmadığı için velhasıl herkes benden üzülürüm diye sakladı ama doktor gelip açıklama yaptı bekliyicez dedi böyle hayal etmedim hiç bugünü ama rabbim böyle uygun gördü demekki sizden istediğim Allah rızası için bebeğime dualarınızda yer verin nolur bir an önce toparlansın ve evimize dönelim daha ne yüzünü gördüm ne koklayabildim yavrumu..