Arzu88 bu perşembe doğumum var 2 gün önce kanallo dişim ağrımaya başladı geçer diye düşündüm ama geçmedi zaten sıkıntılı bi dişim dün itivariyle yüzümün yarısı şişti diş hekimi arkadaşa foto attım dayanamıyorum diye ağrı kesici(parol)ve antibiyotiğe (amoksisilin)başla hemen dedi dünden beri içiyorum sıkıntı yaşar mıyım diye sorduğumda sezaryen olcam ben bı sıkıntı yaşamazsın ama eğer kullanmazsan soğumdan sonrası inde yaşam kaliten düşer ve dişini kaybedersin dedi şu an 38+5 haftalıpım kullanıyorum