Daha öncede diş ağrısıyla ilgili konu açmıştım. Hala geçmedi kendi doktorumla görüştüm herhangi bir müdahaleyi önermiyorum diş doktoruna gideceksen onun sorumluluğunda dedi. Parol alabilirsin dedi. Denediğim tüm yöntemler işe yaramadı (sarımsak,sirke,tuzlu gargara Vs.) 35 haftama giricem. Bu zamanlarda böle bişey yaşayıp tedavi oldunuzmu. Önerebileceğiniz diş doktoru varmı? İstanbul Avrupa yakası dayım. tecrübesi olup yazan olursa gece gündüz dua ederim. Ağrıya dayanamıyorum artık.