Mutluluk35 benimki cikti genetik ama alamadim sonuclti annem kemoterapi aliyor diye memlekete geldim onu bakiyorum ilac alinca bi haftada yan etkileri cikiyor sonra ayaklaniyor sukur pihtlsnada gelmeden once cikti 2genimde varmis aspirin kullandrio doktrm hamile kalincada igne dedi folidoce folik asit kullaniyorum esim yanimda degl die almadiydim dha haftaya geliyor aldirdim kardesime 2aydir memlekettyim iliski olamadi diye kuzum geldikten snra basliyoruz calismalara annemde torunda torun diye sayikliyor ilacim olur benim😁 diyor banada miyom diyodu doktr snra polip cikti histeroskopiyle temizledi kac ay oldu iste artik vucudum dongusune dondu insallah olur ya ben inanniyorum bizle olanlar hamile simdi cnki bana umut oluyorlar kafamiza takmaya gerek gormuyorum o yuzden hatta ben diyorum hamile olsam esim seni gondermezdim anneni bakmaya demisti hersey vesile dedim rabbim belki bunu uygun gordu daha iyisi verecegi icin boyle imtihan ediyor 😊