Nefesim Neslihannteo kakao yagını yalnız kullandıgında hıc bır faydası yokmus tatlı badem yagı ıle kullanınca baya etkılı oluyormus
Neslihannteo Nefesim kakao yagi donan bi yağ onu badem yagiyla nasil karistirabilirim ki eridikten sonra mi siz yaptininz mi
Babyboymom Neslihannteo Ben şu an acı badem yağı süriyorum. Yağlı kalsın hep. Benim ilkinde memelerim çatlamıştı ama ben hep nemli bıraktım bide kaşımadım inanki emzirmeden sonra kalmadı hepsi geçti 🙂 ini seninde öyle olur
Neslihannteo Babyboymom insallah ya kaşımıyorum zaten bende yani kasıntıda olmuyor yeni farkettim hatta diyebilirim
Ekksl 23.haftadayım ben de artık kullanmaya başlayacağım ama nasıl kullanıyorsunuz kremleri ya da özellikle yağları. Yani gün içerisinde mi yoksa banyo öncesi falan mı 🤔
ArzuBeli Neslihannteo vazelin sürün ben en son çareyi ondan buldum kasıklarımın oralar çatladı ama yayılmadı vazelin sürün bol bol sabah akşam 😍🙏🏻
NaimeYilmaz Neslihannteo Arastırmam sonucu iyi görünüyor biraz pahalı dıe almıordm ama 2li fiyat vermısler oldukca uyguna gelıor dıe aldm sitesinden sizde bakablrsnz