Momdilay 4 hafta 5 günlük,dün baktırdım b-hcg 483. Bugün ilk defa doktora gitçez eşimle düşük ihtimal ama inşallah keseyi görürüz, hem çok heyecanlıyım hem de korkuyorum 😥
Gzdnr ASELHAN benimde 5+5 kesem aşağıda daha bebeğimizi görmedik ama kese var ne umutlu ne umutsuz konuşuyorlar ama düşer gibi hissettiriyorlar doktorlar
1234seda Benim de 5+3 günlük hamileyim doktora gidicem bende keseyi görmek için beta hcg değerimde 2985