Clkbra kim ne yazarsa yazsın kimseye aldırış etme, gebelik parmak iZi gibi herkeste farklı ve bir çok şeyi de psikolojik bunu bil öncelikle. Allah’a çok şükür 20. Haftanın içindeyiz ne midem bulandı, ne kustum, ne aş erdim ne de ağladım bir kaç haftadır insanlara karşı bir hor görme durumu var ( nasıl bu kadar salak olabilir, bunu da nasıl yapmış gibi) 😂 o kadar da olsun diyorum artık. Kendini şartlama hiç bir şey için. Alınanlar olabilir belki boşuna alınan olmasın bu benim kendi fikrim ve etrafımda gördüklerimden edindiğim bir tecrübe sürekli mide bulantısı, kusma, histeri krizleri normal hayatta da çok nazlı olanların, her şeyi birilerinden bekleyenlerin işi gibi geliyor bana çünkü benim eşimden başka nazımı çekebilecek kimsem yok o da naz çekebilecek biri değil biliyorum o yüzden sanırım hiç bir şey olmadı çok şükür, yoksa sürünürdüm 😅 bu ara da Allah sağ Salim kavuştursun bebeğine, güzel bir yolculuk olsun hamileliğin senin için