İlk gebelikte benim aşırı midem yanıyordu birde çalışıyordum doğal olarak dışarıda yemek zorundaydım o yemekler beni öldürüyordu Dr um baba gaviscon şurup vermişti o bile yaramadı sonra madem öyle sabahları aç karnına lansor içeceksin dedi ona başlamıştım dünyalar benim olmuştu 🙂 şimdi yine hamileyim 38 haftalığız yine mide yanması öldürüyor iyi kötü gaviscon ile idare ettim ama yok olmuyor bende bgn lansor içtim evet dünya buymuş dedim 😎