Benimde aynı durum oldu adetime 10 gün vardı öğrendiğim de çok erken öğrendiğimiz için silik çizgi çıkıyor doktora gittiğimiz de doktor bile şasırdı kesesini bile göremedik o kadar minnnnik ama olsunn çok şükür kii hamileyimmm darısı başınaa inşaAllah😊