Mervess geçen sene iş yerinde tansiyon düşmesinden ve strese kaynaklı olarak baygınlık geçirdim. Acilde testler yapıldı. Evli olduğum için de ilk bethcg ye bakıldı sekreterlikte ki kadınlar hayırlı olsun dediler hatta kan sonucuma göre 1.00 çıkmıştı. Doktor hamilelik Yok dedi ama. Bu yıl hamile kalmadan önceki ay idrar yolları enfeksiyonu yaşadım ve çevredekiler eğer bebek düşünüyorsam bu ay olabileceğini söyledi. Yumurtlama dönemimden sonra kan 0.5 çıktı negatif dendi bir hafta sonrasında ise hamile olduğumu öğrendim ☺ inşallah güzel haberlerinizi alırız 😍