BusraCamci NurGrlek önceden burada da böyle olduğuna dair duyumlar almıştım. Ama sanırım anne bebek dostu hastane olunca baya birseyler değişmiş
BusraCamci Emirinmelegi ilaç 7 buçukta takıldı Şuana kadar hissettiğim bir sancı yok. Nts de çıkıyor ama açılma falanda yok henüz
Emirinmelegi BusraCamci inşallah en kolay şekilde olur canım allah yardmcin olsun birbisrimze dua edelim.
Nurecren BusraCamci Kuzum bi avazda hemen doğur inşallah Allah yar ve yardımcınız olsun, bolbol sümme sebile yesserah de sancın gelince..
hunilimom NurGrlek evet canım orası öyle tabi keşke her hastane bir olsa bi kural olsa ve o kural dışıma çıkılamasa sonuçta hepimiz doğum yapıyoruz
Serrameri @NurGrlek benim doğum için istediğim hastanede aynı böyle telefon yasak kimse giremiyo içeri 2 kere aileni görürsen kalk göbek at zaten 😂
BusraCamci Fatmasolun ayrıntılı doğum hikayemi yazacağım. Ama kızlar gerçekten ben suni sancı ile 2 günde normal doğum yaptım. Buradaki ebeler sayesinde. Korkmayın sancılardan inanin hepsi geçiyor