Hazelkrnz Prensesgeliyor 29+1 olduk canım. 28 de başladı öncesinde yine ara ara oluyordu kasılma ama gittikçe sıklaştı ve sancim oldu rahim ağzı normal ama ciğer geliştirici iğne oldum bakalım
Prensesgeliyor Hazelkrnz bende aynı drumdaym 28 haftamdaym geçen gün kasılma atağı gecrdim sancı 65 e kadar çıktı rahim ağzı çok şükür normal ama kasılmalara bı sebep bulunamadi
Zlmdemir Zlmdemir benim ki de kız aynı sizde olanlar bende de oluyor.bir ara kız bebek de öyle oluyor demişlerdi merak ettim.
NaileK Bende de oluyor ama bebek yada kasılma olduğunu nasıl alıcaz bana bebek gibi geliyor sağa yatıyorum oda sağa geliyor hissediyorum
Pinkbabe MReyhan Toplandığı zaman her zamankinden sertse karnınız kasilmadir o benimde oluyordu doktorum gun de 10 kez olması normal fazlası zararlı dedi ve magnezyuma başlattı
Pinkbabe MReyhan Toplandığı zaman her zamankinden sertse karnınız kasilmadir o benimde oluyordu doktorum gun de 10 kez olması normal fazlası zararlı dedi ve magnezyuma başlattı
Pinkbabe MReyhan Sertlesiyorsa kasilmadir canim ve saatte bir oluyorsa mutlaka doktoruna bilgi vermelisin genelde gun de max 10 kez normal karsilanabiliyormus doktorumun söylediği bu
Beyzanurlina MReyhan 19+5 haftalıgız bizimde hep sagda orda hıssediyorum ayakları o tarafta galıba elleri karın altımdan vuruyo😍🙈
MReyhan Beyzanurlina valla gogus altimdan karın altina kadar toplaniyo ama alt tarafta bası oluyo herhalde daa sert oluyo cunku bilemedmm
B_F_M Kaderyavuz inşallah sizinki dönmüştür ben çok üzülüyorum doktorum sırf bu yüzden sezaryene alacak diye ama bi türlü dönmüyor hayırlısı diyorum artık
Beyazlale MReyhan bebegimi hissetmeye basladigimdan beri hep sag tarafta yeri hic degismedi benim de sag tarafim hep tumsek gibi oluyor karnim bazen yamuk duruuyor suan 32. Haftadayiz hala oyle nornal bence
Kerem_alyadua Beyazlale benmde öyle hep sag tarafımda bazen poposunumu dayıyor anlamıyorm yukarı doğru kalkıyr