MReyhan Kizlar 22 haftalk hamileym bebegim hep sag tatafta karnim tumsek gibi ☺ ovaliyorum dagiliyo ama snra yine hemen sag tarafa geciyo normal mi
Kaderyavuz MReyhan ilk cocugumu ters dogum yapmıstım ve kafası sağ üstteydi dogum yaptıktan sonra bile aynı sekli aldı karnım sag tarafım yüksek sol aşagıda 😅
Pinar9001 34 haftalığız biz de bende de oluyor o.Çok yavaş bir hareketle yumru şeklinde toplanıyor ve ben çok garip oluyorum.2 kere nst ye girdim sancı falan yok.Kasılma olunca ne oluyor?
Hazelkrnz MReyhan benim bu yüzden erken doğum riskim var canım çok sıksa ve 1saat içinde 4 5 kere olması sıkıntı oluyor
Hazelkrnz MReyhan bencede canım muane olmanda fayda var için rahat olsun.Bebek hareketiyle kasılmayı çok karıştıran hamile arkadaşımız var sen tedbirini al
B_F_M MReyhan benimde öyleydi en başından beri hep sağımda hissettim şuan 37 haftalığım hala sağ tarafta ve dönmüyor malesef inşallah sizinki döner
Kaderyavuz B_F_M ayyy bnmkide sağ tarafta dönmedimi yoksa 😱 36 haftalıgız bizde bu bebegimide ters dogum yapmak istemiyoruuum ayın 3 ünde rdvm var inş dönmüştür 😥
B_F_M Kaderyavuz inşallah sizinki dönmüştür ben çok üzülüyorum doktorum sırf bu yüzden sezaryene alacak diye ama bi türlü dönmüyor hayırlısı diyorum artık
Hazelkrnz Prensesgeliyor 29+1 olduk canım. 28 de başladı öncesinde yine ara ara oluyordu kasılma ama gittikçe sıklaştı ve sancim oldu rahim ağzı normal ama ciğer geliştirici iğne oldum bakalım