Yaaa cok sevindim yanlız degilim bizde de dedemiz aybuke olsun hem türkçe hemde anlami guzel diye. Bizde ilk torun olunca bisey diyemedik. Nasip olursa kizimin adi olcak. Ilk basda bende cok yadirgadim cevreden aybuke nasil diye duya duya kulak asinaligi oluyo artik bende rahatlikla soyleyebiliyorum kızımın adını...