Yavuzum1202 Hayırlısıyla kızım olucak bu isim sizce nasıl eşim cok istiyor ben şahsen yenı duydum ağzım bile alışmıyor bu ismindeki çocuklar nasıl olur var mı fikri olan 🥰🤩🤩
Elifdikel Yavuzum1202 benim de eşim tutturmuş Aybüke olsun adı diye ama benim pek hoşuma giden bir isim dgil açıkçası :)
espalp Yavuzum1202 öğrencim vardı nasıl tatlı bi kızdı anlatamam 😍 ama ailesi Aybike diye yazdırmış nüfusa. Söylemesi gayet kolaydı. Hatta biz Aybik diyorduk kendisine😍
duygu34 Yavuzum1202 güzel bir isim 3-4 arkadaşım var Aybüke adında. Aslında eski de bir isim,aynı zamanda öztürkçe bildiğim kadarıyla.
tugcakkn Yavuzum1202 kardeşimin ismi 🥰 ay yüzlü güzel kadın anlamı da var bence güzel ve çok sık kullanımı yok.Modern bir isim ❤️
Elifdikel Yavuzum1202 benimde eşim istiyor ama benim içime sinmedi bir türlü yani bu çocuğu ben doğuracaksam isminide svmem lazım :)
espalp Yavuzum1202 bence çok güzel bi isim 😍 ben de eşimin beğendiği isme zamanla alıştım insan alışıyo gerçekten😂
Yavuzum1202 haklisinesracim evet sureklı Aybüke nabıyor dıyor oğlumda bile bukadar kesin konusmuyodu artık anenın adını mı koysak dıyorum 😂🥰
Snkz Yavuzum1202 uzun suredi duymadığım çok naif bir isim ortaokulda arkadaşımın ismiydi kız da çıtı pıtı merhametliydi😍 şimdiki absürt modernize isimlerden daha guzel
Deletedmom0043 Deletedmom0043 valla ben kız olursa aybüke erkek olursa aybars koycaktım hep planım o yönde aybüke ismini çok seviyorum 😊
AyseTugba22 Aybüke benim dünyalar güzeli yiğenimin ismi 7 yaşında ama yaşıtlarından daha olgun şimdiden şımarık değil tatlı cici kızımız maaşallah 🤗 ilk göz ağrımız