kr1907 Yani e bebeğe gitmiştim orda görüntü olarak en çok bu hoşuma gitmişti açıkçası ama katlama olayı falan beni tatmin etmedi.Çok sık araba kullanan biriyseniz bagajı aç,arabayı aç puseti koy bana zor gibi geldi.Aklımda başka araba olduğu için üzerine çok düşüp araştırmadım ama ebebekte her yerde var bi bakın isterseniz.Baya kullanılabiliyor sanıyorum.