Bugün saraçhanede ayhan çocuk’a gittim, aklımda babyhome bh 760 çift yönlü bebek arabası vardı..
pusetli düşünmedim çünkü ekimin sonuna denk geliyor doğumum ve önün kış olacağı için puseti uzun süre kullanamam diyerek tek bebek arabası bakayım dedim
gitmişken yeni çıkan bh 770’e de baktık öndeki mama kısmı plastik ve dandik duruyor ama iç hacmi baya geniş bunu görünce bh 760’ı eledim..
çift yönlü baston olmayan bu arabalarda kafama takılan şu oldu: ön tekerler 360 derece dönebildiği için bebek arabasını ön tekerler yardımıyla yönlendiriyorsunuz, fakat kullanım yönünü tutma yerinden diğer tarafa çevirdiğinizde araba sizi yönlendirmek zorunda kalıyor yani manevra yapmak için arabanın etrafında dönmeniz gerekiyor.. ayrıca arka tekerler daha büyük olduğu için kullanım yönünü yine tersine çevirdiğinizde kaldırıma çıkarken arabayı kaldıramıyorsunuz 🤔
bir de yine bh gold vip travel sisteme baktık tabiki çok kaliteli ve güzel duruyordu...
bunda da puseti çok kullanır mıyım ? Biryere gittim bebeği pusetle veya diğer oturma ünitesiyle kenara indir arabayı katla sonra o üniteyi al arabayı al öyle eve çık filan ya da kullanım yönünü anca üniteyle değiştirebiliyorsun o yüzden kaldırıp indirmesi zor olur mu gibi sorular kafama takıldı..
kararsızlık çok zor yardım edin 😭
çok uzun oldu kusura bakmayın 🙈