Limon iç düşürür. Tiksinmen yoksa sarımsağı hap gibi böl ve suyla yut çok güzel dengeler düşürür tansiyonu ve tuzu azalt ekmeği şekeri aşırı azalt bol su iç ve günde yarım saat yürüyüş yap, doktorunun dediklerinin yanosıra bunları yapatsan çok iyi gelecrktir inşallah. Bir de tansiyonunun yükseldiğinde yada yükselecek gibi olduğunda sağ bırın deliğini kapat birkaç dakika sol burun deliğinden nefes alıp ver ve gün içinde bikaç kez tekrarla bunu bu nefes terapi sana ve tansiyonuna çol iyi gelecektir