Ozlemomer canım bende tansiyon yüksekliği yaşıyorum hemen doktoruna gitmen gerekli ilaç başlaman gerekiyor olabilir. İnşallah bir sıkıntı çıkmaz.. ama ben bazı sıkıntılar yaşıyorum mesela bebeğim kilo almasını durdurdu malesef.. ilaç kullandığım halde.. şimdi 35+0 haftalığım her an alabilir doktor bebeği yani erken doğum yaşayabilirim.. ve bebeğim sadece 1940 gr.. tuzu tamamen kesmen lazım evde güneş perdelerin hep kapalı loş ortamda dinlenmem lazım protein sebze meyve ağırlıklı beslenmen lazım ve en önemlisi ilaç kullanımı gerekiyo olabilir.. sıkı takip şart