Babynest kullanışsız bence ,bebeklerin omurga gelisimi için serte yakın yatakta yatması lazım,gaz ve kusma sorunu en önemlisi ayrıca yan yatırmak da gerekiyor kafa tası şekili düz olmasın diye. Bu koşullarda ben reflü yatağı kullandım çok uzun süre öneririm.
İçi eğimli,sert ve bebeğin yan durmasını sağlayan iki süngeri olan babynest varsa onları tercih edin derim