Benimki akbaba gibi başımda bekliyo paketli yiyecek yemicekmişim kola zaten asssslaaa günde kaç şişe su içtin diye sorar ilaçlarını naptın der çikolata bişe yesem çokmu saglıklı der bugun ağzından düşmeyen lafta “keşke ben taşıyabilseydim pekmezler ballar neler yerdim tosun dogururdum” keşke tasıyabilsede cenesinden kurtulsam😀