Dilanserdar 10 da kahvaltı yapıyorum 3e 4 gibi meyve yiyorum 5de yemek yiyorum 8yemek yiyorum o aralarda da birşeyler atışırıyorum
sevgitekes Sakine07 aynen ama geç yatiyoz 11 den aşağı kalkamiyorum yanıma küçük kek alıyorum gece çok kazinirsa atistiriyorum
Sakine07 sevgitekes gece bende atıştırıyorum hatta dün gece çok acıktım atıştırdım baya gece miğdem boş gibi oluyor zaten
Duuyguum Sakine07 insan neye alıştıysa o düzende gitmesi en sağlıklısı canım vücut her zaman düzeni bozulduğunda eror verir sabah dokuz öğlen 1 akşam 6 daha düzenli saatlerdir her zaman tabi de evde olan biri için bu saatlere uyulmuyor
Sakine07 Duuyguum aynen doğru diyorsun canım düzeni bozdun mu vücut sıkıntıya giriyor şahsen ben rahatsızlanıyorum düzeni bozduğum zaman
sevmeh Sakine07 sürekli bir şeyler yediğimde pek acıkmıyorum ama acıktığım da oluyor tabi kışın çok acıkırdım yaz gelince azaldı ister istemez