Kontrole gittiğimde Dr. kalbi durmuş kürtaj olman gerekiyor dedi Başkan dr gittim oda aynı şeyi söyleyince 7. Haftada kürtaj olmuştum. Sonrasında genetik testine baktırıp kan pıhtılaşması olduğunu öğrendik.4 ay sonra tekrar hamile kaldım. Corasprin kullandım şuan 32. Haftadayız iğneye geçtik. Çok şükür sağlıklı ilerliyoruz .